De World Food Center Experience: nieuw uithangbord voor regio-Foodvalley?
Een World Food Center Experience in Ede. Hoeveel bezoekers kan de attractie verwachten? Welke entreeprijs is realistisch? En welke kosten en opbrengsten gaan met de exploitatie gepaard? Kortom: zijn de plannen voor deze ambitieuze thema-attractie op het kazerneterrein haalbaar? Onderzoek van Ginder geeft antwoord. Op al deze vragen. Inclusief bijkomende risico’s. Om zo antwoord te kunnen geven op de vraag of deze business-case realistisch is.
DE UITDAGENDE OPGAVE
Een ambitieuze thema-attractie in Ede: World Food Center Experience. Hét toekomstig nieuwe uithangbord voor de regio Foodvalley. Maar zijn de plannen voor de attractie financieel wel haalbaar? Hoeveel bezoekers kan de attractie verwachten? Tegen welke entreeprijs? En wat zijn de risico’s? Belangrijke vragen. En de antwoorden? Nog belangrijker. Zodat het plan verder vormgegeven kan worden.
Alle stukken en informatie zijn in samenhang geanalyseerd. Zodat een onderbouwd haalbaarheidsonderzoek in beeld kwam.
Ronald Haagen Adviseur
BEHAALDE RESULTATEN
Situatie in kaart gebracht
Verwachte bezoekersaantallen en risico’s in de realisatie- of exploitatiefase zijn in kaart gebracht. Inclusief de ontwikkeling in de eerste jaren
Van creatie naar realisatie
Gemeente Ede en Provincie Gelderland hebben inmiddels een financiële bijdrage aan de World Food Center Experience toegezegd
Een kleurrijke toekomst
Hierdoor kan de thema-attractie de volgende stap zetten
ONZE UNIEKE WERKWIJZE
Bij Ginder staan we met beide benen middenin de maatschappij. We kennen als geen ander de vraagstukken die spelen in gebieden en regio’s. En voor de ondernemers en partijen die er elk hun unieke rol spelen.
MEER WETEN OVER DIT ONDERWERP?
EENS VAN GEDACHTEN WISSELEN?
We komen graag met je in contact!