Adviseur economie en ruimte

Werk jij graag aan complexe ruimtelijk-economische opgaven? En geef jij gebieden weer nieuw perspectief door vernieuwing en functiewijziging? Denk jij in kansen en krijg jij energie van het samenwerken met een divers netwerk dat bestaat uit ondernemers, vastgoedeigenaren en gemeenten? Dan leren wij jou graag kennen! In je functie als adviseur economie en ruimte stuur je complexe opdrachten aan. Je geeft zowel vakinhoudelijk als projectmatig leiding aan multidisciplinaire teams. De mate van verantwoordelijkheid hangt af van je ervaring en natuurlijk van de omvang en complexiteit van de opdracht. Je werkt aan projecten zoals het opstellen van een (regionaal) economisch actieprogramma, het begeleiden van de transformatie van een winkelgebied, het maken van een (verbeter)aanpak voor een centrumgebied, het begeleiden van processen rond de vestiging van ‘omstreden’ functies of het oprichten van een ondernemersfonds. Eigenschappen en kenmerken die bij je passen zijn: academisch denk- en werkniveau, minimaal vijf jaar werkervaring in het ruimtelijk-economisch domein, goede procesvaardigheden, brede maatschappelijke belangstelling, ondernemend, creatief, nieuwsgierig, overtuigingskracht en gezellig.

32-40 uur Spreekt deze vacature je aan? Contacteer ons
Pexels Bas Geerlings 6776009

Wie zijn wij?

Wij zijn niet enkel adviseurs. Wij zijn ook betrokken bij de realisatie van de door ons uitgebrachte adviezen. Samen werken aan een prettigere samenleving. Dat doen wij door heel het land. En soms ook over de landsgrenzen heen. Wij werken aan aantrekkelijke en economisch sterke (toeristische) regio’s, bruisende (binnen)steden, levendige dorpen en een vitale vrijetijdseconomie.

Informeel maar professioneel zit in ons DNA gebakken. We werken in kleine teams aan grote uitdagingen. We werken hard, maar vinden aandacht voor elkaar en gezelligheid op kantoor minstens zo belangrijk. Wij organiseren lunchbijeenkomsten en innovatiedagen om waardevolle kennis te delen, verdiepen en vernieuwen. Maar uiteraard ook gezellige borrels en teamuitjes. Persoonlijke kracht en individuele talenten staan in onze organisatie centraal. Om zo het beste in jou en je collega’s naar boven te halen.

 

Wat krijg jij van ons?

Als je bij ons komt werken kom je in een professionele en informele werksfeer terecht. Je krijgt alle ruimte om verder te groeien. Zowel op persoonlijk als op inhoudelijk vlak. Dit doen we door een persoonlijk ontwikkelingsbudget, incompany trainingen, een talentenscan en een grote diversiteit aan opdrachten. Uiteraard tegen een goed salaris en met een winstdelingsregeling. Werken doe je overal: op onze fijne kantoor vlakbij de binnenstad van Den Bosch, thuis of bij de klant. Een laptop en telefoon krijg je van ons. Je krijgt een contract voor minimaal 32 en maximaal 40 uur per week.

Enthousiast?

Ben jij enthousiast over ons? Dan zijn wij dat ook over jou!

We willen je graag leren kennen en ontvangen met veel plezier jouw sollicitatie. Mocht je eerst meer informatie over de functie willen, dan geven we die uiteraard graag. Je kan contact opnemen met Lars of Brigitte.

Lars Pijlman

Lars Pijlman

Directeur | Senior adviseur 06 51 41 47 66 l.pijlman@wijzijnginder.nl
Brigitte Huisman

Brigitte Huisman

Adviseur 06 86 83 98 98 b.huisman@wijzijnginder.nl

Contactformulier

Vul onderstaande velden en laat een bericht achter. Wij zullen jouw bericht spoedig beantwoorden.

Documenten of tekeningen uploaden
No file chosen